.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با محوریت مازندران صورت گرفت؛
ششمین یادواره شهدای اطلاعات و عملیات شمال کشور
همرزمان نیروهای اطلاعات عملیات شمال کشور با پاسداشت یاد و خاطره تمام شهدا، به صورت ویژه به مقام شامخ شهدای اطلاعات عملیات ادای احترام کردند.
ششمین یادواره شهدای اطلاعات و عملیات شمال کشور

همرزمان نیروهای اطلاعات عملیات شمال کشور با پاسداشت یاد و خاطره تمام شهدا، به صورت ویژه به مقام شامخ شهدای اطلاعات عملیات ادای احترام کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، همایش گرامیداشت شهدای اطلاعات عملیات استان‌های مازندران، گیلان و گلستان با محوریت شهرستان ساری جمعه شب برگزار شد.

در این مراسم از شهید محمدحسن طوسی، حسین بهرامی، علی اکبر اسلامی، رجبعلی برزگر، علی دیان، احمد فلاح، سیدعلی دوامی، سعید معصومی، حسین مکرم، حسن نصیریان، حجت‌ا‌لله عبوری، جواد بابایی، تقی تقوی، عیسی بابایی، منصور نبوی، رجبعلی قلیان، جمال طالبی، یدالله سینا، رمضانعلی زارع، رمضان بابایی، محمدابراهیم طوسی، حسین اکبری، مهدی بخشی، محمد صادق معلمی، محمدرمضان لالیمی و عبدالعلی طالبی تجلیل شد.

در این مراسم سردار کمیل کهنسال یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و فرمانده لشگر ویژه 25 کربلای مازندران در دوران جنگ، از دفاع مقدس به عنوان منشا و مرکز عزت، شرافت و غیرت و مردانگی یاد کرد و بیان داشت: همه چیز ایران از جانفشانی‌های دفاع مقدس است.

کهنسال با تاکید بر اینکه رزمندگان و ایثارگران به خوبی به وظایف خود در دفاع مقدس عمل کردند، نقش نیروهای اطلاعات عملیات را در جنگ ویژه دانست.

وی با تاکید بر اینکه سربلندی ایران اسلامی مرهون آزاد اندیشی و فکر بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: موفقیت‌های ایران اسلامی در جنگ برگرفته از نهضت و خون حضرت سیدالشهداست.

فرمانده سال‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس تمام رزمندگان و اقشار مختلف زحمات زیادی را متحمل شدند اما اگر نیروهای همچون اطلاعات و عملیات نبودند وضعیت جنگ تغییر می‌کرد.

فرمانده لشگر ویژه 25 کربلای مازندران در دوران جنگ، از شهید باقری و شهید طوسی به عنوان ستارگان عرصه اطلاعات در جنگ نام برد و یادآور شد: امروز باید از این شهدا الگوسازی کنیم و در تاریخ ایران عزیز بگنجانیم.

کهنسال پیشنهاد داد: ایثارگری‌های تمام رزمندگان جنگ به ویژه نیروهای اطلاعات و عملیات باید در کتاب‌های درسی مدرسه‌ای و دانشگاهی گنجانده شود.

وی یادآور شد: نیروهای اطلاعات و عملیات در حالی به موفقیت‌های بزرگ دست یافتند که دارای کمترین امکانات و تجهیزات بودند.

مدیرکل اطلاعات مازندران نیز در این همایش با اعلام اینکه جنگ بر علیه اسلام و ایران به پایان نرسیده است، گفت: دشمنان بلافاصله پس از جنگ سخت‌افزاری به جنگ نرم روی آوردند.

مصطفی حق‌پرست اظهار داشت: امروز جریان‌های فکری و فرهنگی ضداسلامی و ایرانی از غرب تحمیل می‌شود به طوری که اتاق فکر آنها توسط موساد، آمریکا و صهیونیست‌ها مدیریت می‌شود.
مدیرکل اطلاعات مازندران با اشاره به راه‌اندازی 150 رسانه دیداری، تصریح کرد: دشمنان برای ورود به مدیریت افکار عمومی جامعه اسلامی تلاش می‌کنند.

وی دشمن‌شناسی را شاخصه مهم ایرانیان دانست و گفت: دشمنان ایران اسلامی برای ضربه‌زدن به ارکان جامعه دینی هیچ وقت ساکت نمی‌نشینند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

استاد دانشگاه 25 مهر 1390
با سلام و تشکر از برگزارکنندگان همایش بنده یکی از همکلاسی شهید سینا در زمان دانش اموزی و دانشجویی او بوده ام و همیشه هم از اخلاق ودرس ممتاز بوده و در یک کارنامه دارای 23 نمره 20 در رشته ریاضی می باشد بند ه پیشنهاد می کنم یکی از مراکز اموزش عالی بنام شهید سینا نامگذاری شود بند ه احساس مکنم شهید سینا مظلوم بود و مظلو مانه به شهادت رسیده وشهادت ایشان هم مظلوم باقی ماند و یاداورمی شوم جسم ایشان بر اثر تیر مستقیم تانک سوخت . روحش شاد راهش پررهرو باد . انشائ الله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.086 seconds.